Aplazado el Rilla na Rúa 2020 de Ramallosa

Aplazado el Rilla na Rúa 2020 de Ramallosa

Las celebraciones de eventos de este año vuelven a sufrir una baja. Este año queda aplazado el Rilla na Rúa 2020 de Ramallosa al año que viene. Motivo a continuación:

ATENCIÓN! AVISO IMPORTANTE! Comunicado del 20/07/2020 por parte de la organización. Debido á nova situación actual na que se incrementaron as medidas de seguridade e protección dos cidadáns, sentimos moito comunicarvos que o Rilla Na Rúa Nigrán non se vai a celebrar o vindeiro 23 de xullo.

Tras realizar unha extraordinaria valoración, o Concello De Nigrán, a organización do Rilla na Rúa, xunto coa nosa empresa de prevención de riscos, vermos obrigados a cancelar este evento. Non queremos correr riscos innecesarios. O máis importante é a vosa saúde 

Rilla na Rúa 2020 no se celebrará finalmente este año. La moda de los «food trucks» no regresará a Ramallosa debido a las nuevas necesidades y normativas del post covid. La oferta gastronómica de este festival que se iba a realizar entre el Jueves 23 de julio y el Domingo 26 de julio queda aplazado para el año que viene. El evento que contaba con una amplia programación de conciertos y actividades queda finalmente anulado.

Aplazado el Rilla na Rúa 2020 de Ramallosa

Vigoplan | Rilla Na Rúa Aplazado